Το Θεολογικό μήνυμα της ημέρας σήμερα 30-7-2021,από το Νέο Λογοτεχνικό περιβόλι, για την πίστη. Επιμελείται & γράφει η Ρένα Γ. Τζωράκη©.

Το Θεολογικό μήνυμα της ημέρας σήμερα 30-7-2021,από το Νέο Λογοτεχνικό περιβόλι, για την πίστη. Επιμελείται & γράφει η Ρένα Γ. Τζωράκη©.

 




" O ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ & ΘΕΟΣ μας,
 έκανε τα πάντα
να εξαρτώνται όλα από την πίστη.
Έτσι όποιος έχει πίστη να έχει τα πάντα.
Και όποιος δεν έχει πίστη,
να μην έχει τίποτε…"

Μαρτίνος Λούθηρος.

Πραγματικά μόνο με την πίστη ο άνθρωπος μπορεί να δει τα μη βλεπόμενα και να μπορεί να μετακινήσει βουνά!
Γιατί η πίστη είναι ελπιζομένων πεποίθηση βεβαίωση πραγμάτων μη βλεπόμένων.
Αυτό ζητά κατά βάθος ο ΚΥΡΙΟΣ μας ο ΙΗΣΟΥΣ.
Να ατενίζουμε τα ουράνια τα ένδοξα, τα ενάρετα, τα δίκαια , τα αληθινά.
Και να μην κλυδωνίζεται το πνεύμα, η ψυχή μας, η διάνοια και οι σκέψεις μας από τα συναισθήματα και τα μάταια αυτού του εφήμερου κόσμου.
Να εμπιστευόμαστε ολοκληρωτικά τον Ζωντανό Θεό μας και να μην στηριζόμαστε σε ανθρώπινη δύναμη, γιατί μονάχα όταν έχουμε πίστη , μέσα στην αδυναμία μας είμαστε δυνατοί με τον ΙΗΣΟΥ μας.
Στην επιστολή προς Ρωμαίους στο κεφάλαιο 8 αναφέρει:
Σε κάθε κατάσταση της ζωής μου, είμαι υπερνικητής, διαμέσω του Χριστού, που με αγάπησε…

«Σε πιστεύω» σημαίνει: στρέφομαι σε σένα, ακουμπώ πάνω σου, σ’ εμπιστεύομαι απόλυτα και ελπίζω σε σένα. Και αυτό είναι που λέμε στο Θεό μέσα στο «Πιστεύω». 

Η πίστη στο Θεό, λοιπόν, δεν μοιάζει καθόλου με το είδος της λογικής βεβαιότητας που πετυχαίνουμε στην Eυκλείδεια γεωμετρία. Ο Θεός δεν είναι το συμπέρασμα σε μία σειρά συλλογισμών, η λύσης σ’ ένα μαθηματικό πρόβλημα. Το να πιστεύεις στο Θεό δεν είναι το να δέχεσαι τη δυνατότητα της ύπαρξης του επειδή μας έχει «αποδειχθεί», με κάποιο θεωρητικό επιχείρημα, αλλά είναι το να εμπιστευτούμε τον Ένα που ξέρουμε και αγαπάμε. Η πίστη δεν είναι η υπόθεση πως κάτι ίσως είναι αλήθεια, αλλά η βεβαιότητα ότι κάποιος είναι εκεί.
Ο ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ μας είναι πάντα ΠΑΡΩΝ ,
 έτοιμος να βοηθήσει, να ενισχύσει , να παρηγορήσει , να θεραπεύσει, να γλυκάνει την πίκρα μας
και εκεί που υπάρχουν αδιέξοδα, να ανοίξει δρόμο...

Και ολοκληρώνω με την προσευχή της ημέρας:

Κύριέ μου, χάρισέ μου μια γνήσια, καθαρή καρδιά, γεμάτη από ΑΓΑΠΗ , σαν τη δική σου ανόθευτη , άνευ όρων ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ.
Μάθε με να αγαπώ , όπως Εσύ με αγάπησες με ΑΓΑΠΗ , αιώνια!
Αύξησε την πίστη μου για  Εσένα,τον Κύριο και οδηγό της Ζωής μου.
Κάθε μου σκέψη, να είναι πάντα γύρω από Εσένα.
Τη Θυσία Σου και την ένδοξη Ανάστασή Σου.
Η γλυκιά Παρουσία Σου να πλημμυρίζει τη ζωή μου, όλο μου το είναι.
Και ο Παράκλητος της Αληθείας Σου να υπερχειλίζει το Πνεύμα μου.

Κάνε Κύριε , τα όνειρά μου, να έχουν μόνο Εσένα για περιεχόμενο.
Η Ζωή μου και η δράση μου, να δαπανώνται για τη Δόξα Σου!
Θέλω Κύριε να μαθητεύσω στην ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ, όπως τον μαθητή της ΑΓΑΠΗΣ ΣΟΥ , τον Ιωάννη.
Να μην μείνω στα λόγια τα κίβδηλα , αλλά να γίνω άνθρωπος της πρακτικής εφαρμογής.
Όχι ακροατής επιλήσμονας,
 αλλά εκτελεστής των ΛΟΓΩΝ ΣΟΥ…
Μάθε με να σε ΑΓΑΠΩ , με όλη μου την καρδιά,
με όλη μου τη διάνοια, με όλη μου την ψυχή, με όλο μου το είναι…
Σου παραδίδομαι Κύριε ολοκληρωτικά.
Εσύ να οδηγείς την καρδιά , τις επιθυμίες, τις σκέψεις μου,
γιατί Εσύ Είσαι η άμπελος η αληθινή και εγώ το κλίμα…
Σε ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου, γιατί γνωρίζω,
πως το έργο ,
που άρχισες μέσα μου θα το ολοκληρώσεις….
Δοξασμένο το άγιο ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ,
εις τους Αιώνες των Αιώνων Αμήν!




ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια