H KAΛΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ 22-8 -2021, στο ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Επιμελείται & γράφει η Ρένα Τζωράκη- Μανουκάκη.

H KAΛΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ 22-8 -2021, στο ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ. Επιμελείται & γράφει η Ρένα Τζωράκη- Μανουκάκη.

 H KAΛΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ 22-8 -2021, στο ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.
                         Επιμελείται & γράφει η Ρένα Τζωράκη- Μανουκάκη.



ΌΠΟΙΟ και αν είναι το πρόβλημά σου ,να θυμάσαι:
«Θα περάσει κι αυτό».

Ναι  «Θα περάσει κι αυτό»,  να λες και να  συνεχίζεις να πολεμάς!
Μην αφήνεις τίποτε και κανένα να σου κλέψει τη γαλήνη μέσα σου.
Μην αφήνεις κανένα και τίποτε να σε αποκαρδιώνει,
να σε απογοητεύει, να σε ρίχνει κάτω και να έρπεις!

Θα περάσει κι αυτό! Μια μάχη ακόμη είναι. Δώσε την με πείσμα και ψυχή να πάει στο καλό!  Βάλε στο τσεπάκι σου τις τέσσερις μαγικές λεξούλες και ξεκίνα!  «Θα περάσει κι αυτό!»

Θα περάσει, όπως πέρασαν τόσα και τόσα. Ίσως ακόμη και να ξεχαστεί.
Λύγισες, έπεσες, αλλά θα σηκωθείς!

Μη γονατίσεις. Παρά μονάχα για να προσευχηθείς.
 Κάθε μέρα είναι μια μάχη έτσι κι αλλιώς....

Όρμα με τα όπλα που έχεις κι ασπίδα την πίστη, ντυμένος την Αλήθεια και την Δικαιοσύνη, την επιμονή στο στόχο, στην προσπάθεια  σου κι όπου βγει…

Μη με κοιτάς, έχεις όπλα και μάλιστα όπλα πνευματικά!

Έχεις! Την αισιοδοξία, τη θέληση, το πείσμα   
 μα πάνω από όλα έχεις έναν Ουράνιο Πατέρα γεμάτο Αγάπη , έλεος και οικτιρμούς για εσένα και τη ψυχή σου!
Ποτέ δεν σε αφήνει μόνο, ποτέ δεν σε εγκαταλείπει!
Στα τρυπημένα χέρια Του σε έχει ζωγραφίσει.
Είσαι καρπός του πόνου και της Αγάπης Του…
Μην αφήσεις τη θλίψη, την ενοχή, το φόβο, την αβεβαιότητα, να φωλιάσουν στην καρδιά και στο νου σου, γιατί τότε να ξέρεις, από τη στιγμή που αμφιβάλλεις, ανησυχείς , αγωνιάς,
είσαι πραγματικά ηττημέμος!
Στρέψε το βλέμμα στα Ανω, στα Αιώνια, τα Ουράνια, τα άφθαρτα, τα αληθινά και όχι στα εφήμερα…
Η Δύναμή σου , τα όπλα σου είναι πνευματικά και έρχονται άνωθεν…
Πίστεψε μονάχα ότι ο Θεός είναι μαζί σου και σε αγαπά με ΑΓΑΠΗ αιώνια!
Γι αυτό εξάλλου έδωσε για εσένα , για εμένα, για όλους μας τον Μονογενή Υιό Του, που επέτρεψε να σταυρωθεί,
να γίνει κατάρα για να περάσεις εσύ , εγώ και όλοι εμείς, που αντιμετωπίζουμε αυτή τη στιγμή , το κάθε πρόβλημα,
να περάσουμε στην ευλογία, στη Νίκη, στον θρίαμβο!
Μόνο Πίστεψε!
Να ελπίζεις  σε Εκείνον!
Σε ελευθέρωσε από τα δεσμά του σκότους με ακούς!
Μονάχα μια επίκληση στο Άγιο ΌΝΟΜΑ ΤΟΥ,
ΙΗΣΟΥ ΜΟΥ , έλα στη ζωή μου,
δεν μπορώ μόνος μου…
Άλλαξε τον τρόπο που σκέφτομαι
και δώσε μου τα σπλάχνα της ΑΓΑΠΗΣ ΣΟΥ.
Να βλέπω με τα δικά Σου μάτια,
να ακούω με τα αυτιά Σου,
να αισθάνομαι με την καρδιά Σου!
Πάρε τα δάκρυα της ψυχής μου
και δώσε μου τη γαλήνη Σου,
την Αναστάσιμη Χαρά Σου!
Εσύ Είσαι η Δύναμη μου,
ο προσωπικός μου Σωτήρας,

Ο προμηθευτής,
ο Θαυμαστός Ζωντανός Θεός
και τίποτε δεν είναι αδύνατον για Εσένα!
Δώσε μου μόνο δύναμη
και πίστη Θεού…

Αν αυτός  δεν είναι η Δύναμή σου, τότε τι;

Όταν όλα μοιάζουν αμετάκλητα και άσχημα, χαμένα από χέρι και αποκαρδιωτικά, βγάλε απ’ τη τσέπη σου , αυτές τις 4 μικρές λεξούλες και κάνε τες σημαία μαζί με την πίστη σου στο Ζωντανό Θεό μας,
τον Κύριο των Δυνάμεων τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!

«Θα περάσει κι αυτό!», με τη Δύναμη του Θεού , να λες , να το πιστεύεις μέσα σου , να μην αμφιβάλλεις και να πολεμάς!

Τίποτα δεν είναι αμετάκλητο όσο ζεις και πραγματικά χαμένο είναι,  μόνο ότι άφησες να χαθεί, αμαχητί!
Καλή συνέχεια στην ημέρα μας με κάθε ευλογία!






ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια