H ΜΙΚΡΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ της ΗΜΕΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 23-8-2021 στο ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

H ΜΙΚΡΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ της ΗΜΕΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 23-8-2021 στο ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

 


 H  ΜΙΚΡΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ της ΗΜΕΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 23-8-2021 στο ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Επιμελείται και γράφει η Ρένα Γ. Τζωράκη.

  Δοξασμένο το ΟΝΟΜΑ του Κυρίου των ΔΥΝΑΜΕΩΝ!

 Κύριε Ιησού, τον εαυτό μου, σου προσφέρω και σήμερα.
Θυσία ζώσα ευάρεστη σε Εσένα!
Αύξησε την πίστη μου σε Εσένα ,για να μπορεί η Χάρη Σου και το έλεός Σου να εργαστούν  σε όλους τους τομείς της  ζωής  μου
και να με φέρεις στο μέτρο της πνευματικότητας που θέλεις Εσύ.
 Κύριε θέλω να καθαρίσεις την καρδιά μου από κάθε ζιζάνιο,
από κάθε τι που δεν είναι δικό Σου,
να αλλάξεις τον τρόπο , που σκέφτομαι να έχω το Νου το δικό Σου Χριστέ μου.
Να βλέπω με τα μάτια Σου, να ακούω με τα δικά Σου αυτιά,
να αισθάνομαι με την δική Σου σπλαχνική καρδιά!

Κύριέ μου , σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου
γιατί , καθώς βλέπεις την αναξιότητά μου και τις αδυναμίες μου,
μου φέρθηκες τόσο γενναιόδωρα,
που σαν σκέφτομαι την Αγάπη Σου, τα δάκρυα , που έχυσες για εμένα στην γήινη πορεία Σου,
σαν ενσαρκωμένος Λόγος εδώ στη Γη,
για την δική μου Σωτηρία και την Ελευθερία από τα δεσμά του εχθρού,  κυλούν καυτά τα δάκρυά μου
στα μάγουλά μου.
Κύριε «πόσον είναι θαυμαστόν το όνομά Σου
εν παση τη γην».
Αμήν!

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια