Για κάθε πρόβλημα , ο Θεός έχει τη λύση Του… Γράφει και επιμελείται η Ρένα Τζωράκη- Μανουκάκη.

Για κάθε πρόβλημα , ο Θεός έχει τη λύση Του… Γράφει και επιμελείται η Ρένα Τζωράκη- Μανουκάκη.

                       Το ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ της ΗΜΕΡΑΣ:

 23-8-2021 .Γράφει & επιμελείται η Ρένα Τζωράκη- Μανουκάκη.

Για κάθε πρόβλημα , ο Θεός έχει τη λύση Του…



 Πραγματικά  όποιο και αν είναι το πρόβλημα και η δοκιμασία που περνάτε, ένα είναι βέβαιο πως ο ΚΥΡΙΟΣ των ΔΥΝΑΜΕΩΝ, έχει τη λύση του κάθε προβλήματος.
Το ξέρω είστε αποκαμωμένοι, αδύναμοι, μελαγχολικοί, άτονοι,
και νιώθετε πως υπάρχει μόνο αδιέξοδος στη ζωή σας.
Μόνο αν στραφείτε στον Κύριο Ιησού και αφήσετε το κάθε σας πρόβλημα με ειλικρίνεια και απλότητα, στα άγια πόδια Του,
η δύναμη της προσευχής μπορεί να τα αλλάξει όλα!
Εκεί που νιώθατε αποθαρρυμένοι, απογοητευμένοι, αδύναμοι και κατατονικοί,  όλα μεταστρέφονται μέσα στη γλυκιά Παρουσία του Σωτήρα  Χριστού μας.
Τα τείχη πέφτουν , σαν χάρτινοι πύργοι,
η δειλία, η ανησυχία, η αμφιβολία ξεριζώνεται από την ψυχή μας, γιατί Εκείνος  δεν μας έδωσε πνεύμα δειλίας, αλλά πνεύμα δυνάμεως , αγάπης και σωφροσύνης…

Ο  Ίδιος ο Ιησούς στην επίγεια  ζωή Του , ενθάρρυνε τους μαθητές του, στην προσευχή με τα λόγια:

 


 “Σας διαβεβαιώνω απόλυτα ότι, όσα ζητήσετε από τον Πατέρα στο όνομά μου, θα σας τα δώσει. Μέχρι τώρα, δεν ζητήσατε τίποτε στο όνομά μου, ζητάτε και θα παίρνετε, ώστε η χαρά σας να είναι πλήρης”.

Ας θυμηθούμε, ότι αυτά τα λόγια του Ιησού ειπώθηκαν στους μαθητές του, όταν ο ίδιος, τους ανήγγειλε ότι θα επιστρέψει στον Πατέρα και ότι θλίψεις θα ακολουθήσουν.

Σήμερα ξανά, ο Ιησούς Χριστός μας ενθαρρύνει να προσευχόμαστε και μας δίνει την ίδια θαυμαστή διαβεβαίωση, επειδή το γνωρίζει ότι τώρα και εμείς ζούμε μέσα στον κόσμο, έναν ιδιαίτερο καιρό θλίψης, δυσκολιών και πολέμου από τον πονηρό.
Ας αρχίσουμε από σήμερα την πνευματική μάχη μέσω της προσευχής και θα κερδίσουμε ΝΙΚΕΣ!
Η προσευχή είναι μια χειροβομβίδα στα χέρια μας που διαλύει κάθε σχέδιο του εχθρού!
Η μικρή προσευχή της ημέρας:
Κύριε Ιησού,
μέσα στην αδυναμία μου,
στις θλίψεις και στις δοκιμασίες που περνώ,
το βλέμμα μου στρέφω σε Εσένα στον Ύψιστο Θεό,
γιατί δεν κατοικείς μόνο στους Υψηλούς τόπους μα και  στην καρδιά του ταπεινού και στο συντριμμένο πνεύμα.
Εσύ θέλεις μια καρδιά γεμάτη ειλικρίνεια και απλότητα…
Αυτή την καρδιά Κύριε, την δική μου καρδιά,
 σου την αφιερώνω.
Έλα στη ζωή μου και μεταμόρφωσέ με…
Άλλαξε τον τρόπο , που σκέφτομαι.
Δώσε μου μια καθαρή διάνοια , ένα διαυγή νου
λεύκανε με,  με το άγιο αίμα Σου, καρδιά, συνείδηση, πνεύμα…
Σου ανήκω Κύριε Ιησού.

Είμαι καρπός του πόνου Σου, της οδύνης Σου…
Δεν θα με αφήσεις , δεν θα με εγκαταλείψεις…
Έλα στη ζωή μου και οδήγησε το τιμόνι της ζωής  μου,
να γίνει το Θέλημά Σου, όπως στον Ουρανό και στη Γη Κύριέ μου.
Να εδραιωθεί η βασιλεία Σου να έρθει η Ειρήνη Σου μέσα μου
και στον πολύπαθο πλανήτη μας.
Κύριε την Ελπίδα μου , σαν άγκυρα ρίχνω σε Εσένα!
Το φορτίο μου αποθετω σε Εσένα!
Ελευθερία από τα δεσμά του εχθρού σου ζητώ,
 αποκατάσταση σε ότι ο εχθρός της ψυχής χάλασε, 
 ίαση , εσωτερική γαλήνη, σοφία, σύνεση , Αγάπη από την Αγάπη Σου ζητώ
 και αρμονία ζητώ στη ζωή μου…
Έλα στη ζωή μου , Εσύ ο  Επιδιορθωτής των χαλασμάτων, ο Ανορθωτής των δρόμων και κατοίκησε μέσα μου…
Κύριε, στον ταλαίπωρο από την αμαρτία τούτο κόσμο,
την πληγωμένη από την κοινωνική και οικογενειακή αδικία ψυχή μου, την αφήνω στα χέρια Σου.
Εσύ μόνο με την ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ, μπορείς να σταματήσεις την αιμορραγία
και να με σκεπάσεις με το έλεός Σου.
Κύριε, γνωρίζεις πως σε ΑΓΑΠΩ  γιατί Εσύ Είσαι το Α & το Ω της Ζωής μου.
Θέλω να βλέπω το χέρι της Αγάπης Σου παντού,
γύρω μου, μα προπαντός μέσα στην καρδιά μου.
Κύριε αποκάλυψέ μου τον εαυτό Σου, την ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ,
και σκλάβωσέ με στα δεσμά της δικής Σου ΑΓΑΠΗΣ!
Γνωρίζεις πως δεν έχω , που αλλού να πάω, παρά μόνο κοντά Σου!
Τι να μου προσφέρουν οι άνθρωποι;
Εσύ Είσαι ο αληθινός θησαυρός της Ζωής μου
και το Υπέρ Παν ΌΝΟΜΑ ΣΟΥ, είναι όλα αυτά που χρειάζομαι…
Δοξασμένο και Ευλογημένο το ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ μου,
στους αιώνες των αιώνων.
ΑΜΗΝ!


Σε κάθε περίσταση της ζωής σου ο Θεός έχει την λύση Του.









                ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια