ΟΤΑΝ το ΜΥΑΛΟ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ , δεν ΈΧΕΙ ΗΛΙΚΙΑ....ΔΙΑΒΑΣΤΕ τι ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ στο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ & ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΤΕ!

ΟΤΑΝ το ΜΥΑΛΟ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ , δεν ΈΧΕΙ ΗΛΙΚΙΑ....ΔΙΑΒΑΣΤΕ τι ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ στο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ & ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΤΕ!

 



Το μυαλό  του κάθε ανθρώπου ,δεν έχει ηλικία. Η αστεία αλλά φανταστική ιστορία που θα διαβάσετε στη συνέχεια, το αποδεικνύει αυτό περίτρανα..

Μια γλυκιά ηλικιωμένη τηλεφώνησε σε ένα μεγάλο νοσοκομείο. Ρώτησε διστακτικά την τηλεφωνήτρια:

“Μήπως θα μπορούσα σας παρακαλώ να μιλήσω με κάποιον για να τον ρωτήσω τι κάνει ένας ασθενής;”

«Φυσικά και μπορείτε. Πείτε μου μόνο το όνομα του, την κλινική και τον αριθμό του θαλάμου που νοσηλεύεται”.

Η ηλικιωμένη με αδύναμη φωνή της έδωσε τα στοιχεία: «Μαρία Φωτεινού, Παθολογική κλινική, Θάλαμος 36″.

“Θα σας παρακαλέσω να περιμένετε λίγο μέχρι να μιλήσω με κάποια νοσηλεύτρια της κλινικής”, της είπε η τηλεφωνήτρια.

Μετά από λίγα λεπτά η τηλεφωνήτρια επέστρεψε στη γραμμή: “Έχω πολύ καλά νέα. Η νοσηλεύτρια μου είπε ότι η υγεία της κυρίας Φωτεινού βελτιώθηκε σημαντικά. Η πίεση του αίματος της είναι μια χαρά, ο αιματοκρίτης της ανέβηκε και η χοληστερίνη της επανήρθε στα φυσιολογικά επίπεδα. Μάλιστα ο γιατρός της έχει προγραμματίσει να της δώσει εξιτήριο την Τρίτη”.

Η ηλικιωμένη της είπε: «Σας ευχαριστώ. Αυτό είναι υπέροχο! Ανησύχησα τόσο πολύ! Ο Θεός να σας ευλογεί!”

“Χάρηκα πολύ που σας βοήθησα. Η κυρία Φωτεινού είναι κόρη σας;” ρώτησε η τηλεφωνήτρια.

«Όχι, όχι”, της απάντησε η ηλικιωμένη. “Εγώ είμαι η κυρία Φωτεινού από το θάλαμο 36. Σας τηλεφώνησα γιατί κανείς εδώ μέσα δεν μου έλεγε απολύτως τίποτα και κόντεψα να σκάσω”.

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Πηγή: dinfo.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια