ΣΑΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ 5-11-2021 στο Νέο Λογοτεχνικό περιβόλι.

ΣΑΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ 5-11-2021 στο Νέο Λογοτεχνικό περιβόλι.

 

Επιμελείται & γράφει η Ρένα Γ. Τζωράκη

Αν γνωρίζαμε  την Αγάπη του Θεού  σε κάθε παιδί του θα είχαμε τόση γαλήνη και ειρήνη μέσα μας, θα νιώθαμε ασφάλεια, εμπιστοσύνη,θα παίρναμε δύναμη σε κάθε δοκιμασία της Ζωής , γιατί η Αγάπη είναι εκείνη που έξω διώκει το Φόβο και κάθε αρνητικό συναίσθημα και γεμίζει το είναι μας με πληρότητα και Αγάπη!

Και σε όλα τούτα, [ντυθείτε] την αγάπη, που είναι ο σύνδεσμος της τελειότητας.

Κολοσσαείς 3:14

 Η μικρή προσευχή της ημέρας:


Κύριέ μου,
 πόσο πολύ με αγάπησες.
Θυσίασες το γιο Σου το Μονογενή,
για να σωθώ ο άθλιος και αμαρτωλός .
Για να μην πεθάνω σε αιώνιο θάνατο,
αλλά να ζήσω.
Σε ευχαριστώ !
Κύριέ μου,
θέλω να σε αγαπήσω και να σε αγαπώ
 με όλη μου την καρδιά
 & αυτή η ΑΓΑΠΗ να γεμίζει όλη την ύπαρξή μου,
να με ωθεί σε μια άγια συμπεριφορά.
Έλκυσε την καρδιά μου στην Αγάπη Σου,
που ελευθερώνει από τα δεσμά
αυτή την ΑΓΑΠΗ,
που δεν έχει μήκος
πλάτος ,
βάθος και ύψος!
Αυτήν την άνευ όρων ΑΓΑΠΗ!

 Διαβάστε περισσότερα  

ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/2020/07/3_80.html

Ακούστε τον υπέροχο ύμνο: 


                                                          ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια