Προσευχή στον ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ για ΔΥΝΑΜΗ & ΕΝΙΣΧΥΣΗ

Προσευχή στον ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ για ΔΥΝΑΜΗ & ΕΝΙΣΧΥΣΗ


 Καλή σας ημέρα αγαπημένες φίλες και φίλοι μου!

Με την ακόλουθη προσευχή στον Ιησού Χριστό,  μπορείτε  να αποκτήσετε δύναμη και ενίσχυση σε όσα συμβαίνουν στην καθημερινότητά σας και σας καταβάλουν, γιατί ο Κύριος είναι Εκείνος , που επιτρέπει το κάθε τι και έρχεται στη ζωή μας , 
 μπορεί να κάνει τα πάντα για να σας επιτρέψει να πετύχετε τους  άγιους στόχους σας  , τις   άγιες επιθυμίες  σας και τις ανάγκες σας,
γιατί ΑΥΤΟΣ είναι το ΥΠΕΡ ΠΑΝ ΟΝΟΜΑ, για κάθε τι που έχουμε ανάγκη.
Βοήθεια ετοιμοτάτη μέσα στις δοκιμασίες και στις θλίψεις μας, ο ΜΟΝΟΣ ΜΕΣΙΤΗΣ ΟΥΡΑΝΟΥ & Γης!
 Ο Μέγας Γιατρός όλων μας, ο προμηθευτής μας, ο Μέγας Αρχιερέας μας , που μας συνοδεύει πάντα 
σύμφωνα με το θείο θέλημά του.

ΠΡΟΣΕΥΧΗ

Κύριε Ιησού,
εσύ που μπορείς να κάνεις τα πάντα,
μπορείς να με δυναμώσεις  μέσα στην αδυναμία και  ευθραυστότητά μου.

Κύριε,
εσύ που μπορείς να κάνεις τα πάντα,
μπορείς να συγχωρήσεις τις αμαρτίες και τα λάθη μου.

Κύριε,
 εσύ που μπορείς να κάνεις τα πάντα,
 μπορείς να με οδηγήσεις στον δρόμο του καλού.

Κύριε,
εσύ που μπορείς να κάνεις τα πάντα,
 μπορείς να με κρατήσεις στο  άγιο θέλημά Σου.

Κύριε,
 εσύ που μπορείς να κάνεις τα πάντα,
μπορείς να θεραπεύσεις την τύφλωση της αμφιβολίας μου.

Κύριε Ιησού,
εδώ είμαι, κάνε με σύμφωνα με το θέλημά σου.

Κύριε,
 εδώ είμαι, μην παίρνεις τα μάτια σου από πάνω μου.

Κύριε,
 εδώ είμαι, άσε με να νιώσω το  θαυμαστό χέρι Σου.

Κύριε,
 εδώ είμαι, δεν ξεχνάω ποτέ να είμαι στην παρουσία Σου.

Κύριε,
 εδώ είμαι, άσε με να νιώσω τη δύναμή Σου.

Κύριε,
σε ευχαριστώ που περπατάς με το σταυρό σου μπροστά μου.

Κύριε, σας ευχαριστώ που προχωράς.
Μου δείχνεις το δρόμο, που οδηγεί στην Ειρήνη Σου.
Σε ευχαριστώ που πήρες το φορτίο μου και βρίσκω ανάπαυση και ξεκούραση στα ζωντανά Ύδατα του Λόγου Σου.

Κύριε,
σε ευχαριστώ που έλαβες υπόψη τις ανάγκες μου.

Κύριε, σε ευχαριστώ για την υποστήριξη που νιώθω στα άγια τρυπημένα  χέρια Σου.

Κύριε, σε ευχαριστώ που με άφησες να επιστρέψω κοντά Σου χωρίς να με εξουσιάζεις με καταπίεση, αλλά με το ελεύθερο θέλω μου πήρα την απόφαση , να σε ακολουθήσω, ως το τέλος.

Κύριε,
σε ευχαριστώ που πάντα με περιμένεις.
Σε ευχαριστώ που  κάθε προσευχή μου την ακούς, που με νοιάζεσαι,
που με αγαπάς, που στις πτώσεις μου απλώνεις πάντα το χέρι Σου, για να με σηκώσεις.
Σε ευχαριστώ για την καλοσύνη Σου,
την ευσπλαχνία Σου,
την κατανόησή Σου  για  κάθε τι ,
που έχω ανάγκη.
Σε ευχαριστώ που γεμίζεις την καρδιά μου
με την γλυκιά Παρουσία Σου,
που ομορφαίνεις τη ζωή μου καθημερινά,
που με φροντίζεις σαν στοργικός Πατέρας
σαν  γλυκός σύντροφος,
σαν πιστός φίλος,
σαν Θείος Διδάσκαλος…
Βοήθησέ με σε παρακαλώ μέσα στην αδυναμία μου,
γιατί μαζί Σου τα πάντα μπορώ!
Και δεν έχω ανάγκη τα εφήμερα, αλλά τα Ουράνια, τα μένοντα,
τα Αιώνια και αληθινά!
Σε Δοξάζω Κύριέ μου,
γιατί Εσύ Είσαι τα Πάντα για μένα,
ο Θησαυρός των Αγαθών μου και της Ζωής μου ο χορηγός!

Αμήν.



Ακούστε τον Ψαλμό 18

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΤΡΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΦΡΟΥΡΙΟ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗΣ ΜΟΥ


ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια