ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ, που ΠΗΓΑΙΝΩ; ΕΔΩ θα βείτε τις ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ….

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ, που ΠΗΓΑΙΝΩ; ΕΔΩ θα βείτε τις ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ….

Πολλοί άνθρωποι σήμερα  αναρωτιούνται :

-Από πού κατάγομαι ; ή πού πηγαίνω;, καθώς και άλλες ερωτήσεις. Σε αυτό το άρθρο μπορούμε να διευκρινίσουμε όλες τις αμφιβολίες σας σχετικά με αυτό υπό το φως των γραφών.

Από πού κατάγομαι;

Κάτι που επηρεάζει περισσότερο την ανθρωπότητα όλων των πολιτισμών και όλων των εποχών είναι η αβεβαιότητα για το μέλλον. Αυτή η αβεβαιότητα προκαλεί σε εκατομμύρια ανθρώπους φόβο, άγχος, κενό, σύγχυση και άλλα.

Πολλές φορές φτάνει ακόμα και η απελπισία λόγω πολλών ερωτήσεων που είναι κάπως περίπλοκες να απαντηθούν. Γιατί ακόμη και για εκατομμύρια ανθρώπους αυτές οι περίπλοκες ερωτήσεις δεν έχουν απαντήσεις.

Εκατομμύρια άνθρωποι εξακολουθούν να αναρωτιούνται: Ποιος είμαι; Από πού κατάγομαι ; Ποια είναι η προέλευση του σύμπαντος; Πού πηγαίνει η ζωή μου; Πού πηγαίνει η ανθρωπότητα; Αλλά τίθεται και ένα άλλο ερώτημα: Ποιος έχει την αλήθεια ανάμεσα σε τόσες φιλοσοφίες και τόσες θρησκείες που υπάρχουν στον κόσμο;

Η απάντηση δίνεται από τον Ιησού

Λοιπόν, για τον πιστό όλα αυτά τα ερωτήματα απαντήθηκαν πριν από δύο χιλιάδες εικοσιδύο χρόνια. Κάθε μία από αυτές τις ερωτήσεις απαντήθηκε από τον Ιησού Χριστό, τον Υιό του Θεού όταν κατοικούσε στη γη λέγοντας:
 Εγώ είμαι η οδός, είμαι η μόνη απόλυτη αλήθεια που υπάρχει στο σύμπαν και είμαι επίσης η ζωή.

Ο Ιησούς του απάντησε : - Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή. Μόνο μέσω εμού μπορείτε να φτάσετε στον Πατέρα .

Ιωάννης 14:6

Όπως μπορείτε να  διαβάσετε και να αισθανθείτε  με αυτή την πρόταση που είπε ο ΙΗΣΟΥΣ :
Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή : Τι σημαίνει; Όταν ο Ιησούς λέει εγώ είμαι η ζωή, δεν είναι μόνο ότι μας δίνει ζωή, αλλά ότι ο ίδιος είναι ο συγγραφέας  του έργου της ζωής. Κανένας άνθρωπος στην ανθρωπότητα, κανένας θρησκευτικός ηγέτης, φιλόσοφος, ούτε πριν ούτε μετά τον Χριστό δεν μπόρεσε να προφέρει αυτές τις ίδιες λέξεις.

Για να αναφέρω ένα παράδειγμα, ο ηγέτης του Βουδισμού, ο Βούδας, πριν πεθάνει είπε στους οπαδούς του: Αναζητήστε την αλήθεια. Όμως, δεν είπε ποτέ ότι ήταν αυτή, ούτε ότι ήταν ο τρόπος για να την φτάσει.

Από πού κατάγομαι και πού πηγαίνω;

Στο Ιωάννη 14:6 η λέξη αλήθεια σύμφωνα με το λεξικό του Μπαμπινιώτη είναι κάθε τι , που συμφωνεί προς τα γεγονότα προς την πραγματικότητα, αυτό που όντως συνέβη ή  συμβαίνει ή είναι απολύτως βέβαιο πως θα συμβεί…
  Η σημασία είναι πραγματικότητα, θεϊκή πραγματικότητα που αποκαλύπτεται στον άνθρωπο, πραγματικότητα που λέγεται σωστά και πιστή στα γεγονότα. Δηλαδή, όταν ο Ιησούς Χριστός λέει: Εγώ είμαι η αλήθεια, μας λέει ότι είναι ο αληθινός και το ακάλυπτο της ύπαρξης, με αυτό ο Χριστός απαντά και ποιοι είμαστε μέσα Του.

Η λέξη αλήθεια έχει θεϊκή σημασία, την αλήθεια του Θεού σε αντίθεση με τη φαινομενική πραγματικότητα. Ο Ιησούς λέει ότι είμαι η αλήθεια, είμαι η μόνη πραγματικότητα και αυτό που φαίνεται είναι καθαρή εμφάνιση.

Ποτέ καμία αναζήτηση δεν ήταν τόσο άκαρπη και δεν παρήγαγε τόσες πολλές ψευδείς απαντήσεις όσο η αναζήτηση της αλήθειας. Δεν υπάρχει ούτε ένας άθεος ή μη άθεος φιλόσοφος που να μπορούσε να πει ότι βρήκα την αλήθεια.

Γιατί η αλήθεια μπορεί να είναι μόνο αυτό που δεν αλλάζει, που δεν υπόκειται σε καμία αλλαγή. Όταν κάτι παραμένει και είναι συνεπές ανά πάσα στιγμή ονομάζεται απόλυτη αλήθεια.

Υπό αυτή την έννοια, η Βίβλος είναι το μόνο βιβλίο που περιέχει απόλυτες αλήθειες, ό,τι είναι γραμμένο εκεί διατηρείται μέχρι σήμερα. Όλα τα άλλα βιβλία που υπάρχουν περιέχουν σχετικές, δηλαδή μεταβαλλόμενες αλήθειες.

Για παράδειγμα, στον τομέα της επιστήμης, αυτό που μπορεί να ίσχυε πριν από 30 χρόνια δεν ισχύει πλέον σήμερα. Η Βίβλος λέει ότι ο Θεός είναι ο δημιουργός, αλλά μια εκδοχή της επιστήμης υποστηρίζει ότι η δημιουργία έγινε τυχαία, μετά από μια αρχική έκρηξη.

Ωστόσο, η επιστημονική έκδοση δεν διευκρινίζει από πού προήλθε η αρχική έκρηξη. Αλλά η Βίβλος λέει ότι δημιουργηθήκαμε κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν του Θεού, ότι έχουμε σκοπό και πεπρωμένο.

Ο Ιησούς μας λέει: Εγώ είμαι το μονοπάτι, και αν ένα μονοπάτι μας πάει από το ένα σημείο στο άλλο, μας λέει ότι είναι η γέφυρα μεταξύ Θεού και ανθρώπου. Αν είμαστε εν Χριστώ, η απάντηση στο πού πάμε είναι στον Πατέρα και στην αιώνια ζωή, Αμήν!

Περισσότερα θεολογικά εδώ:
https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/search/label/%CE%98%CE%95%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%91

 

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια