"ΣΥΝΤΟΜΑ ΔΩΣΕ ΜΟΥ, ΚΥΡΙΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ"

"ΣΥΝΤΟΜΑ ΔΩΣΕ ΜΟΥ, ΚΥΡΙΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ"

      

 Η προσευχή είναι η γέφυρα ,που ενώνει τον Ουρανό με τη Γη….
Είναι η τηλεφωνική σύνδεση με τον Ουράνιο Πατέρα μας.

Ας  αφιερώνουμε καθημερινά λίγα λεπτά προσευχής και θα δούμε πραγματικά τη ζωή μας να αλλάζει προς το καλύτερο!

Ας αναφωνήσουμε με όλη μας την καρδιά:

Δος μου να Σε αγαπήσω εξ όλης της ψυχής μου και εξ όλης της καρδίας μου και εξ όλης της ισχύος μου και εξ όλης της διανοίας μου. Πού να βρω λόγια αγάπης να Σου προσφέρω; «Εν εκκλησίαις ευλογήσω Σε, Κύριε»
(Ψαλμ. 25:12).
 Πάντοτε, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.

 Ακούστε  ένα σχεδιάγραμμα μιας προσευχής που βασίζεται σε εδάφια από την Αγία Γραφή:


                                   

Λογοτεχνικό περιβόλι!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια