ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΚΕΨΗ ΣΗΜΕΡΑ 6/12/2022 στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΚΕΨΗ ΣΗΜΕΡΑ 6/12/2022 στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

  




 

Ο Ιησούς είπε: « Εγώ είμαι η άμπελος, σεις τα κλήματα. Ο μένων εν εμοί και εγώ εν αυτώ, ούτος φέρει καρπόν πολύν, διότι χωρίς εμού δεν δύνασθε να κάμητε ουδέν.»

Ιωάννης 15: 5

 

 Κύριε ΙΗΣΟΥ,
Εσύ με έκανες παιδί δικό Σου,
με ονόμασες  φίλο/η Σου
αδελφό/η Σου!
Πόσο ευγνωμοσύνη   τρέφει  η καρδιά μου για ΕΣΕΝΑ!
Τι λόγια ευχαριστίας να σου εκφράσω;
Σε ευχαριστώ γιατί είμαι ένα νέο δημιούργημα εν ΧΡΙΣΤΩ ΙΗΣΟΥ!
Το άγιο έργο , που άρχισες μέσα μου θα το ολοκληρώσεις.
Μου δίνεις τα σπλάχνα των οικτιρμών Σου.

     Να κλαίω μαζί μ’ εκείνους που κλαίνε,

     Να προσεύχομαι για κείνους που ανησυχούν , που φοβούνται,

     Ν’ απλώνω τα δυο μου χέρια και την καρδιά μου

     Σ’ όλους εκείνους που βρίσκονται μέσα  στην οδύνη & στον πόνο.

 

     Κύριε Ιησού, Εσύ με έκανες

     Να ζω και ν’ αγαπώ σαν και Σένα,

     Να προχωρώ βήμα-βήμα στην πίστη,

     Στα έργα που έχεις προετοιμάσει για μένα,

     Στο δρόμο που μ’ οδηγεί κοντά σε Σένα.

 

     Κύριε Ιησού, Εσύ μ’ εκάλεσες

     Να φανερώνω πάνω σ’ αυτή τη γη

     Τη χάρη που προέρχεται απ’ τον Θείο Πατέρα.

     Μέσ’ στην καρδιά και την ψυχή μου, κλείνω

     Την ευλογημένη επιθυμία να Σε ευαρεστώ.

     Ω, Κύριε Ιησού, Εσύ με έκανες

     Να καταλαβαίνω ότι δεν είμαι τίποτα

     Χωρίς Εσένα, χωρίς τη δική Σου αγάπη.

     Και να παραδέχομαι ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα

     Χωρίς τη χάρη Σου που με στηρίζει.

ΟΛΕΣ οι καλημέρες εδώ :



Λογοτεχνικό περιβόλι!

 

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια