Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΗΜΕΡΑ 8-12-2022 στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΗΜΕΡΑ 8-12-2022 στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ

 



 Καθώς ενδυναμώνεστε με κάθε δύναμη σύμφωνα με την κυριαρχική εξουσία τής δόξας του, σε κάθε υπομονή και μακροθυμία με χαρά·

ευχαριστώντας τον Πατέρα, που μας έκανε άξιους της μερίδας τού κλήρου των αγίων μέσα στο φως·

 ο οποίος μας ελευθέρωσε από την εξουσία τού σκότους, και μας μετέφερε στη βασιλεία τού αγαπητού Υιού του·

στον οποίο έχουμε την απολύτρωση διαμέσου τού αίματός του, την άφεση των αμαρτιών·

Kολοσσαείς 1:1:14


Ουράνιε  Πατέρα,  σε εσένα έρχομαι που Είσαι ΦΩΣ και μέσα Σου ,
 δεν υπάρχει καθόλου σκοτάδι,

Ενίσχυσέ με με όλη σου τη δύναμη, σύμφωνα με τη μεγάλη σου δύναμη, ώστε να μπορώ να υπομένω και να είμαι υπομονετικός-ή ακόμη και να έχω μεγάλη χαρά υπομένοντας, ευχαριστώντας πάντα σε σένα, ουράνιο Πατέρα μου.

Παρακαλώ, δώσε μου τα προσόντα να συμμετάσχω στην κληρονομιά υπό το φως των αφοσιωμένων και αγίων ανθρώπων σου.

Σε ευχαριστώ που με έσωσες από το βασίλειο του σκότους και με έβαλες με ασφάλεια στο βασίλειο του Ιησού, του αγαπητού Υιού που αγαπάς, και που αγαπώ, μέσω του οποίου έχω τη λύτρωσή μου, τη συγχώρεση των αμαρτιών.

Στο όνομα του Ιησού, του ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΥ  Κυρίου μας.
 Αμήν.




Λογοτεχνικό περιβόλι!

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια