«Σήκω Αναστασία να μας πεις Βιολογία, Μαθηματικά, Χημεία» – Θρήνος ανά το Παγκύπριο

«Σήκω Αναστασία να μας πεις Βιολογία, Μαθηματικά, Χημεία» – Θρήνος ανά το Παγκύπριο

 

«Κύριε, πέρασα την πρώτη μου επιλογή, οδοντιατρική… είμαι πολύ χαρούμενη» είπε στον καθηγητή της η Αναστασία Αδαμίδου – «Έσβησαν» νωρίς τα ονειρά της – Θλίψη και οδύνη στην Πάφο

Αβάσταχτος πόνος και θρήνος ανά το Παγκύπριο για τον αδόκητο χαμό δύο δικών μας παιδιών, δύο φοιτητών που επέβαιναν στο μοιραίο τρένο στα Τέμπη και έχασαν τόσο νωρίς και άδικα τη ζωή τους.

Η είδηση ότι ταυτοποιήθηκαν οι δύο φοιτητές Κύπρος Παπαιωάννου και Αναστασία Αδαμίδου, σκόρπισε θλίψη, την ώρα που συγγενείς και φίλοι τους αποχαιρετούν με πονεμένα λόγια.

 Θρηνεί και δεύτερο παιδί της η Κύπρος… Ταυτοποιήθηκε και η σορός της Αναστασίας

Στο δεύτερο βαγόνι του μοιραίου τρένου η σορός του Κυπριανού. Θρήνος στην Κύπρο

Θρηνεί η Κύπρος για τον Κυπριανό… Ταυτοποιήθηκε η σορός του

Ένας από τους καθηγητές της Αναστασίας Αδαμίδου, της φοιτήτριας Οδοντιατρικής από την Πάφο, συγκινεί με τα λόγια που έγραψε στα ΜΚΔ, από ένα διάλογο που είχαν με την άτυχη φοιτήτρια και όταν αυτή χαιρόταν τόσο που κατάφερε να περάσει οδοντιατρική.

 

 Η ανάρτηση του κ.Αγαθαγγέλου:

 

Σήκω Αναστασία να μας πεις Βιολογία, Μαθηματικά, Χημεία…

Φοβάμαι κύριε, αλλά θα πω τη γνώμη μου, δεν πειράζει αν είναι λάθος!

Πες καλό μου κορίτσι, πες και μην φοβάσαι, λάθη κάνουμε όλοι!

Κύριε, πέρασα την πρώτη μου επιλογή, Οδοντιατρική… είμαι πολύ χαρούμενη!

Το αξίζεις καλό μου κορίτσι, το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι δεν θα είμαι από τους τακτικούς σου πελάτες, αφού έχω γερή οδοντοστοιχία… και γελούσαμε!

Κύριε Άγγελε, ευχαριστώ πολύ για την στήριξη και την υπομονή…

Τιμή μου Αναστασία που σε είχα μαθήτριά μου…

 

Θέλω να εξειδικευτώ κύριε και θα ξεκινήσω MSc…

Καλά θα κάνεις Αναστασία… είμαστε όλοι οι καθηγητές σου περήφανοι!

Και έτσι ξαφνικά, έσβησαν όλα!

Χωρίς αιτία, χωρίς λόγο!

Τα όνειρα ενός νέου ανθρώπου έσβησαν στις ράγες…. (και τόσων άλλων)

Και εμείς παραπονιόμαστε για ευτελή καθημερινά πράγματα!

Γλυκό μου κορίτσι, θα σε θυμόμαστε για πάντα!

Πολλές φορές ο θάνατος τους ανθρώπους ξεκουράζει μα´ ναι φορές όπου χτυπά εκεί που δεν ταιριάζει!

Καλό παράδεισο, στην γειτονιά των αγγέλων!!!

Λογοτεχνικό περιβόλι!

Πηγή: CyprusTimes

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια