Ο ΣΤΙΧΟΣ με το ΕΔΑΦΙΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ , ΣΗΜΕΡΑ , 26-9-2024, με την ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΙΑΚΩΒΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΕΔΑΦΙΟ 14....

Ο ΣΤΙΧΟΣ με το ΕΔΑΦΙΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ , ΣΗΜΕΡΑ , 26-9-2024, με την ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΙΑΚΩΒΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΕΔΑΦΙΟ 14....

  


"Γιατί, τι είναι στην πραγματικότητα η ζωή σας;
Ατμός είναι, που για λίγο μόνο φαίνεται κι έπειτα εξαφανίζεται!"

(Ιακώβου 4:14).

ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ  ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΔΑΦΙΟ:

Από τη στιγμή που γεννιόμαστε η ζωή μας αρχίζει να βαδίζει προς το τέλος της.
Τα χρόνια μας περνούν πολύ γρήγορα!
Ο ένας χρόνος διαδέχεται τον άλλο, χωρίς να το συνειδητοποιούμε!
Τι περιμένουμε κάθε φορά και τι μας φέρνει; Ποια όνειρά μας εκπληρώνονται και ποια σβήνουν για πάντα;
 Ποιες υπήρξαν οι επιτυχίες μας και ποιες οι αποτυχίες;
Αλλά ό,τι κι αν συμβαίνει, μας δίνεται πάντοτε η ευκαιρία ν’ αναλογιζόμαστε το έλεος και τη μακροθυμία του Θεού για εμάς κάθε μέρα,
κάθε εβδομάδα, κάθε μήνα, κάθε χρόνο που Εκείνος μας χαρίζει.
Να ομολογούμε τα σφάλματα, τις παραλείψεις και τις αποτυχίες μας στην πνευματική μας πορεία κατά το περασμένο διάστημα και να Του ζητούμε δύναμη και καθοδήγηση για τον δρόμο που βρίσκεται μπροστά μας, ώστε να ζούμε άγια ζωή με περισσότερους πνευματικούς καρπούς για τη δόξα τη δική Του,
για όσον καιρό Εκείνος θα μας κρατάει στη ζωή αυτή.

Η ΜΙΚΡΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ:

Ουράνιε Πατέρα,
Σ’ ευχαριστώ , μέσα από την καρδιά μου,
που με κρατάς   μέχρι και αυτήν την ώρα στη ζωή .
Σ’ ευχαριστώ για τις ευκαιρίες που μου έδωσες
να δώσω τη μαρτυρία μου για τον Χριστό στους άλλους.
Συγχώρησέ μου τα λάθη και τις αμαρτίες μου
στο παρελθόν
 και αξίωσέ με να ζω απ’ εδώ κι ύστερα ζωή
άγια και καθαρή,
 που θα δοξάζει τ’ όνομά Σου.
Στ’ όνομα του Ιησού Χριστού του Σωτήρα μου.
Αμήν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Ο ΣΤΙΧΟΣ της ΗΜΕΡΑΣ &ΚΑΛΗΜΕΡΑ


Λογοτεχνικό περιβόλι!



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια