«Είπε δε παραβολήν προς αυτούς μήπως δύναται τυφλός να οδηγή τυφλόν; δεν θέλουσι πέσει αμφότεροι εις βόθρον;» (Λουκ.6:39)

«Είπε δε παραβολήν προς αυτούς μήπως δύναται τυφλός να οδηγή τυφλόν; δεν θέλουσι πέσει αμφότεροι εις βόθρον;» (Λουκ.6:39)

 


«Είπε δε παραβολήν προς αυτούς μήπως δύναται τυφλός να οδηγή τυφλόν; δεν θέλουσι πέσει

αμφότεροι εις βόθρον;»

(Λουκ.6:39)

Γράφει ο :Michail Mitrakis

Παράδειγμα που μεταχειρίσθηκε ο Χριστός για να μας δώσει να καταλάβουμε τον κίνδυνο που διατρέχομε όταν ακολουθούμε έναν πνευματικά τυφλό.

Αγαπητέ μου φίλε, δεν έχω να σου υποδείξω κάποιον που έχει τόσο φως για να τον ακολουθήσεις. Έχω όμως με σιγουριά να σου υποδείξω Αυτόν που με αυθεντία διακήρυξε:

«Εγώ είμαι το φως του κόσμου. Όποιος ακολουθεί εμένα δεν θα περπατήσει στο σκοτάδι αλλά θα έχει το φως της ζωής» (Ιωαν.8:12).

Τον Ιησού Χριστό. Αυτόν ακολούθησε για να μη χαθείς.

Καλημέρα ευλογημένη μέρα να περάσουμε!

Διαβάστε περισσότερα θέματα με:ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΗ &ΜΙΚΡΕΣ ΠΡΩΪΝΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ




Λογοτεχνικό περιβόλι!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια