Τι απαντά ο ειδικός στην ερώτηση: - Έχω εξωσυζυγική σχέση, αλλά δεν θέλω να χωρίσω….

Τι απαντά ο ειδικός στην ερώτηση: - Έχω εξωσυζυγική σχέση, αλλά δεν θέλω να χωρίσω….




Διαβάστε την απάντηση στην ερώτηση:  
«Έχω εξωσυζυγική σχέση εδώ και δύο χρόνια, αλλά δεν θέλω να χωρίσω! Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει!»
 - Τι απαντά ο ειδικός;
Είμαι παντρεμένη και τα τελευταία δύο χρόνια διατηρώ μια παράλληλη εξωσυζυγική σχέση. Με τον σύζυγό μου δεν είμαι ικανοποιημένη, αλλά δεν χωρίζω για κοινωνικούς λόγους.

Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει, αλλά νιώθω ότι ποτέ δεν θα είμαι ευτυχισμένη… Βάγια



Την ερώτηση αυτή, θα απαντήσει ο Ψυχολόγος κ.Αργύρης Θεοδωρόπουλος.

Αγαπητή Βάγια, από αυτά που περιγράφεις φαίνεται ότι έχεις καταλήξει να βρίσκεσαι σε ένα αδιέξοδο. Από τη μία πλευρά δεν αισθάνεσαι συναισθηματικά καλυμμένη από τον σύζυγό σου, νιώθεις στενοχώρια και απογοήτευση, αλλά έχεις πείσει τον εαυτό σου ότι δεν μπορείς να χωρίσεις. Ίσως σκέφτεσαι ότι θα φανεί σαν κάτι αρνητικό για το κοινωνικό σου περιβάλλον να προχωρήσεις σε διαζύγιο.



Ότι οι συγγενείς και οι γνωστοί σου θα σε κρίνουν και θα σκεφτούν άσχημα για εσένα που θα χωρίσεις. Ή ακόμη κι εσύ η ίδια ανησυχείς, διστάζεις να ξεκινήσεις τη διαδικασία του χωρισμού φοβούμενη το πώς θα είσαι στο μέλλον μόνη σου. Από την άλλη πλευρά, η εξωσυζυγική σχέση που διατηρείς σε κάνει να ξεχνάς προσωρινά την άσχημη κατάσταση του γάμου σου και νιώθεις να παίρνεις ευχαρίστηση.


Αυτή η σχέση όμως σε αποσυντονίζει από το να δεις κατάματα τα προβλήματα που έχεις να αντιμετωπίσεις.

Με το να παραμένεις μέσα σε αυτή τη διπλή σχέση και τη διπλή πραγματικότητα αποπροσανατολίζεις τον εαυτό σου. Καταδικάζεις και σιγουρεύεις, όπως αναφέρεις, ότι δεν θα νιώσεις ποτέ ευτυχισμένη. Αυτό είναι μια μεγάλη παγίδα και αδικία για τον εαυτό σου!


Τα αδιέξοδα τελικά τα δημιουργείς μόνη σου! Είναι σημαντικό να έρθεις αντιμέτωπη με τα θέματά σου και να μην τα αποφεύγεις και να «κρέμεσαι» από τους άλλους. Τα προβλήματα που έχεις μέσα στον γάμο σου μπορούν να επιλυθούν; Πόσο έχεις προσπαθήσει γι’ αυτό;

Αν δεν μπορούν να επιλυθούν, τότε είναι σαν να παραπλανάς και να αδικείς τον σύζυγό σου, αφού θα έχει δίπλα του μια γυναίκα που μόνιμα θα είναι δυστυχισμένη!







Πηγή: youweekly.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια