«Μέσα στο βύθισμά μου γνώρισα Εσένα» της Ρένας Γ. Τζωράκη©

«Μέσα στο βύθισμά μου γνώρισα Εσένα» της Ρένας Γ. Τζωράκη©




Πνιγόμουν  Κύριέ μου,
για να μου δώσεις τα χέρια Σου,
να με ανασύρεις
και να αναπνεύσω το Οξυγόνο Σου,
να γνωρίσω την άνευ όρων Αγάπη Σου,
την στοργική αγκαλιά Σου,
το γλυκό Σου χαμόγελο
της καλοσύνης Σου το βλέμμα.
Κι έμαθα πως η Αγάπη δεν είναι Θρησκεία
πως της Ψυχής η Σωτηρία
είναι Χάρης και έλεος
και το Αίμα Σου ολοζώντανο,
λυτρωτικό
ζωοποιό
θεραπευτικό.
Αναγεννήθηκα
και συνεχίζω να στέκομαι
να προχωρώ
κοιτώντας μπροστά
με πίστη,
Εμπιστοσύνη,
πραότητα,
ειρήνη,
εγκράτεια,
Αγάπη,
υπομονή
και ελπίδα!
Πώς να μην σε δοξάζω,
πώς να μην λέω ευχαριστώ
σε κάθε στιγμή μου,
που μέσα στον βέβαιο πνιγμό μου,
γνώρισα Εσένα,
τον Άγιο Σωτήρα μου;
Ρένα Γ. Τζωράκη©





  






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια