Όταν το χρονογράφημα γίνεται σάτιρα στο διαδίκτυο για το πλάνο βλέμμα της Μελάνιας ΤΡΑΜΠ!

Όταν το χρονογράφημα γίνεται σάτιρα στο διαδίκτυο για το πλάνο βλέμμα της Μελάνιας ΤΡΑΜΠ!




Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Κύπριος ποιητής Ανδρέας Γεωργιάδης
σατιρίζει την επικαιρότητα,  καυστικά, διασκεδαστικά με ένα μοναδικό τρόπο γραφής, αναδεικνύει το πηγαίο ταλέντο του , σαν ένας δεύτερος Σουρής της ΚΥΠΡΟΥ μας!!!
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που είναι βραβευμένος ποιητής.
Και όπως το έθεσε και ο Ian Jack:
«Η σάτιρα γεννιέται από το ένστικτο της διαμαρτυρίας· είναι διαμαρτυρία που γίνεται τέχνη».
Ας αφήσουμε όμως τους στίχους του ίδιου να μιλήσουν:


Η Melania Trump ασπάζεται τον Justin Trudeau
ή το φιλί της Melania
Κοιτάξετε πώς φλέρταρε τον Justin η Melania
όπως μπροστά της ν᾿ άνοιξαν, θαρρώ, τα επουράνια.
Να τον κοιτά κατάματα, να τον θωρεί για Δία
κι ο Trump στρέφει το βλέμμα του κατά τη… Γροιλανδία.
Είμαι κι εγώ υπήκοος του Καναδά με βούλα
κι ας λένε πως αρμόζει μου μονάχα Βλαχοπούλα.
Κι ας είσαι μία γόησσα, κι ας είσαι σεξοπόμπα
εγώ να ξέρεις έζησα χρόνια στη Manitoba.
Και αν σου γυάλισε ο Trudeau ως τάχατες νεότερος
κι είμαι εγώ, όπως θαρρείς, κάμποσο γηραιότερος,
«πόσα κριάρια τρων τ᾿ αρνιά» σου λέω να το ξέρεις
και σκέψου το καλύτερα για να μην υποφέρεις.
Είναι αυτός πιο νεαρός, εγώ ολίγο γέρος
μ᾿ απ᾿ το κορμί μου «ξεχειλά» λυσιγενής ο έρως.
Κάποιοι φίλοι που πρόσεξαν ότι πολύ μ᾿ αρέσει
η μορφονιά Μελάνια και θέλω να ᾿χω σχέση
μ᾿ ενθάρρυναν και φώναζαν «Αντρέα, όρμα, πιάσ᾿ την»
άλλοι όμως μου έλεγαν «Αντρέα, φύγε κι άσ᾿ την».
Όμως εγώ τη συμπαθώ, ομολογώ, τα μάλα
έστω και αν ο Donald Trump με στείλει στην κρεμάλα.
Ας πουν η συμπεριφορά μου ήταν αηδία
μα ᾿κανα ό,τι έκανα… ποιητικῇ ἀδείᾳ!

Ο ποιητής Ανδρέας Γεωργιάδης




Πηγή: Ανδρέας Γεωργιάδης

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια