Μια μικρή σκέψη σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σήμερα 13 Μαΐου , στο Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη.

Μια μικρή σκέψη σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σήμερα 13 Μαΐου , στο Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη.




 Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου καλή σας ημέρα !


Να θυμάστε πως η δειλία είναι αμαρτία!
 Ο κύριος και Θεός μας δεν μας θέλει δειλούς και φοβισμένους,
γιατί μας έδωσε τα όπλα του πνευματικού πολέμου,να πολεμούμε με σθένος τον ανθρωποκτόνο της ψυχής μας τον σατανά και τους κοσμοκράτορες αυτού του αιώνα και μας έδωσε Πνεύμα Ισχύος και δυνάμεως,
πνεύμα Σοφίας και σωφρονισμού,να κάνουμε νικηφόρες τις μάχες μας επάνω στον εχθρό!
Όπως αναφέρει στην Α’ Επιστολή προς Τιμόθεο ο Απόστολος Παύλος στο κεφάλαιο1 εδάφιο 7:
Γιατί δε μας έδωσε ο Θεός πνεύμα δειλίας, αλλά δύναμης και αγάπης και σωφρονισμού.

Η μικρή  προσευχή της ημέρας:
Κύριέ μου,
πόσο ασφαλής και γαλήνιος νιώθω κοντά Σου,
μέσα στην αγκαλιά την θερμή της Αγάπης Σου!
Επιθυμία μου είναι να είμαι ενωμένος πάντα μαζί Σου,
γιατί Εσύ Είσαι η άμπελος η αληθινή και εγώ το κλήμα,
να μένω πιστός στο λόγο Σου,
πάντα μέσα στο άγιο Θέλημά ΣΟΥ!
Καλή συνέχεια στην ημέρα σας!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια