Ο ΣΤΙΧΟΣ, με το ΕΔΑΦΙΟ της ΗΜΕΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 1/ 5/2024 , στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

Ο ΣΤΙΧΟΣ, με το ΕΔΑΦΙΟ της ΗΜΕΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 1/ 5/2024 , στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

       



Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου ,καλημέρα και τις θερμές ευχές μου για έναν ευλογημένο μήνα!
Σήμερα  αναρτώ στην ιστοσελίδα μου ένα μικρό εδάφιο από τους Ρωμαίους  συγκεκριμένα το 5ο κεφάλαιο και το εδάφιο 1:

Επομένως, αφού δικαιωθήκαμε μέσω της πίστης, έχουμε ειρήνη με τον Θεό μέσω του Κυρίου μας Ιησού Χριστού...


ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΤΙΧΟ:

Το κόστος της ειρήνης είναι πάντα υψηλό. Η τεράστια θυσία του Ιησού εξαγόρασε την ειρήνη μας με τον Θεό. Ο Θεός φρόντισε να πληρωθεί το τίμημα για την ανταρσία μας, αλλά δεν μας έκανε να το πληρώσουμε γιατί δεν θα μπορούσαμε ποτέ να εκπληρώσουμε την υποχρέωσή μας. Αντίθετα, ο Θεός το πλήρωσε ο ίδιος, στον Ιησού, και μας ζήτησε να πιστέψουμε ότι αυτό το «πολύ καλό για να είναι αληθινό» δώρο είναι αληθινό μέσω της χάρης του και της πίστης μας στο ευαγγέλιό του (Α ́ Κορινθίους 15:1-7).



Η  ΜΙΚΡΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ:

Άγιε και φιλεύσπλαχνε Ουράνιε  Πατέρα, σε ευχαριστώ που έκανες ειρήνη μαζί μου  και με έφερες πίσω σε σένα με τεράστιο κόστος για τον  ίδιο τον εαυτό σου, τη σταύρωση του Υιού σου (Κολοσσαείς 1:18-19). Σ' ευχαριστώ, Κύριε Ιησού, που παραδόθηκες πρόθυμα στη φρικτή σκληρότητα του Σταυρού.

Σας ευχαριστώ  μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου , που δεν μου  φέρεστε σαν  εχθρό σας εξαιτίας της αμαρτίας μου (Ρωμαίους 5:6-11), αλλά ως χαμένο πρόβατο που έπρεπε να βρεθεί με τη χάρη σας. Σας ευχαριστώ που με υιοθετήσατε ως αγαπημένο σας παιδί. Στο όνομα του Ιησού, προσφέρω τις ευχαριστίες και τον έπαινό μου. Αμήν.

Διαβάστε και άλλη ανάλυση στίχων στον σύνδεσμο:

https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/search/label/Ο%20ΣΤΙΧΟΣ%20της%20ΗΜΕΡΑΣ

 



Λογοτεχνικό περιβόλι!

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια