Προσευχή για να διοικείσαι από το Πνεύμα το Άγιο και να μην πέφτεις στην παγίδα της πλάνης.

Προσευχή για να διοικείσαι από το Πνεύμα το Άγιο και να μην πέφτεις στην παγίδα της πλάνης.





Ο νόμος του Πνεύματος της ζωής εν Χριστώ Ιησού με ελευθέρωσε από το νόμο της αμαρτίας και του θανάτου.
Η ζωή μου, κυβερνάται όχι από τα επίπεδα και τις ορέξεις της σάρκας, αλλά από το Άγιο Πνεύμα. Δεν ζω σύμφωνα με τη σάρκα. Ζω τη ζωή του Πνεύματος. Το Άγιο Πνεύμα του Θεού κατοικά μέσα μου, με οδηγεί και με κυβερνά.

Είμαι περισσότερο από νικητής και πάντοτε θριαμβεύω δια του Ιησού Χριστού που με αγάπησε. Δεν επιτρέπω να με νικήσει ο διάβολος αλλά απεναντίας νικώ το κακό με το καλό. Φορώ την πλήρη πανοπλία του φωτός. Είμαι ντυμένος τον Κύριον Ιησού Χριστό, το Μεσσία,
και έτσι δεν περπατώ με τη σάρκα.

Είμαι εκτελεστής του Λόγου του Θεού. Έχω τη σοφία του Θεού. Είμαι ειρηνοποιός, πράος, υπομονετικός, αγαθοποιός και πλήρης καρπών δικαιοσύνης. Δεν είμαι δίγνωμος, ούτε έχω αμφιβολίες. Υποτάσσομαι πάντοτε στον Κύριο.

Στέκομαι σταθερά ενάντια στο διάβολο. Αντιστέκομαι στο διάβολο και φεύγει από μένα. Πλησιάζω στο Θεό και Αυτός πλησιάζει σε μένα. Δεν φοβάμαι διότι ο Θεός είναι πάντοτε μαζί μου.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια