Για τα γενέθλιά σου, Ελπίδα μου χρόνια πολλά και ευλογημένα!

Για τα γενέθλιά σου, Ελπίδα μου χρόνια πολλά και ευλογημένα!




Τι να γράψω για την Ελπίδα την Βεισάκη, την γλυκιά μου φίλη , που σήμερα γιορτάζει τα γενέθλιά της;
Είναι τόσο φτωχά τα λόγια, για να αποτυπώσουν επάνω στο χαρτί τα συναισθήματα και την αγάπη, που νιώθω για εκείνη…
Αγάπη ανυπόκριτη, βαθιά, ειλικρινή  και μια φιλία ουσιαστική και αιώνια…
Ελπίδα μου,
 δέξου την αγάπη και τις ευχές μου για χρόνια πολλά ευλογημένα, χρόνια γεμάτα από το άρωμα του ΙΗΣΟΥ   ΧΡΙΣΤΟΥ στη ζωή σου!
Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, ο Κύριος της ζωής ,
 να απαντήσει σε κάθε αίτημα της καρδιάς σου και ετούτη την χρονιά 
και να σου χαρίζει Υγεία και ευεξία ψυχοσωματοπνευματική
να σε πλημμυρίζει η χάρη Του και το άπειρο έλεός Του, κάθε στιγμή
χαρίζοντάς Σου την Αγάπη Του, την Σοφία , την Φρόνηση, την Σύνεση και κάθε ευλογία Του σε σένα και την οικογένειά σου…
Σε αγαπώ πολύ!
Ρένα Γ. Τζωράκη©.





Χρόνια πολλά – θερμές ευχές Ελπίδα μου, σήμερα 31 Οκτωβρίου , που γιορτάζεις τα γενέθλιά σου, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.


Oι Πιο Όμορφες Κινούμενες Φωτογραφίες Για Την Ελπίδα, Που Γιορτάζει Σήμερα Με Μια Ευχή Από Τον Μεγάλο Μας Ποιητή Τάσο Λειβαδίτη……

https://logotexnikoperiboli.blogspot.com/2017/10/o_31.html






 





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια