Φωτογραφία είναι ένα νεκρό κύτταρο10Χ13 που προλαβαίνεις να ξύσεις στιγμιαία από το δέρμα του χρόνου και να το πάρεις μαζί σου μέσα στο μεγάλο χωνί που συνεχώς πέφτεις. Το μεγαλύτερο ατού της είναι ότι σε χαρακτηρίζει. Μέσα στην κινητή ακινησία της και πίσω από κάθε διαφορετική εικόνα ενός τοπίου ή μιας πέτρας και λίγο βαθύτερα απ’ αυτό κρύβεσαι πάντα εσύ ο ίδιος. Κι αυτό, όχι μόνο γιατί είσαι εσύ αυτός που πάτησες το κουμπί, αλλά κι αυτός που διάλεξε τη συγκεκριμένη εικόνα και την πλαισίωση της στο συγκεκριμένο τεχνικό…
Περπάταγα στης ερημιάς, τους ρημαγμένους δρόμους, μέρες και νύχτες σιωπηλή,σκυφτή,συλλογισμένη, την σκοτεινιά της σκέψης μου κουβάλαβα στους ώμους, ασήκωτη,ασύμφορη,τελείως λανθασμένη... Στο ξέφωτο των μαγισσών,είπα να ξαποστάσω!! Ξάπλωσα πάνω στο σωρό των μάταιων πραγμάτων, που έκανα στην ζήση μου,νομισα πως θα σπάσω!! μα είδα την γέννηση πολλών και δυνατών θαυμάτων. Ίσα που τ' ανοιγόκλεισα τα μάτια της καρδιάς μου, μπροστά μου, πως ξεφύτρωσε το μαγικό λυχνάρι; Ποιος μου το άφησε εκει,μες στην λιγοψυχιά μου, κι ουτε π…
Είναι αργά για ανεμοδαρμένα ''λυπάμαι''...... Για σακατεμένα ''σ'αγαπώ πάντα''...... Για '' ύστερες μετάνοιες'' του δεν καταλαβαινα τι σου έκανα... Για το '' θα αλλάξω'' γιατί μετάνιωσα.... Για το ''συγνώμη'' που αργησε μισή ζωή... Για το ''λυπάμαι για όλα'' πια..... Αν δεν ειπωθούν εγκαιρα, δεν έχουν πια καμμιά αξία..... Αν σακατέψουν την ψυχή σου,τίποτα πια δεν είναι ίδιο...
Στην μέρα μου ένα ρολόι χτυπάει την ασήμαντη ζωή μου μετρά τις ανηφόρες και τις πτώσεις μου. Μέρα και νύχτα ατίθασα όνειρα με λιγότερο φως.
Πόσο Όμορφη Η Ζωή Χαίρομαι Που Υπάρχω, Αν Μ’ Αγαπάς Και Σ’ Αγαπώ, Όλα Δικά Μου Τα ‘χω.! Χαίρομαι Με Τα Σύννεφα, Τον Ήλιο, Τον Αέρα, Τη Νύχτα, Τα Σκοτάδια Της, Το Φως Που Έχει Η Μέρα. Με Τις Σταγόνες Της Βροχής Του Ήλιου Τις Ακτίνες, Με Τη Χαρά Μου Χαίρονται, Και Τραγουδούν Kι Εκείνες.
Αγαπημένη μου… Η φωτιά που άγγιξα Δροσερό νερό ήταν Και χωρίς αίμα και πόνο το μαχαίρι που μου έμπηξαν. Ο χρόνος μακριά σου κυλάει ρυάκι κατακόκκινο.
…και θα σου γράφω από το βράχο τα πέντε γράμματα μ’ εκείνο εκεί το σ, το της σιωπής μπροστά τους και θα μιλώ στα κύματα για σένα κι όταν γυρνώ στ’ άδειο μας σπίτι θα κλείνω τα παράθυρα. Έξω το φως, μέσα εγώ.
Σε καρτερώ... Σε καρτερώ ...Ελευθερία, όπως ο άνεμος ένα ξερόφυλλο, όπως η απαντοχή το βλέμμα Σου, όπως το άγριο κύμα τον αφρό Σου, όπως η λησμονιά, μία Σου θύμηση...
Λόγια Καρδιάς... Σε κάποιον χρόνο, με κάποιον τρόπο, για κάποιον λόγο, έρχονται στη ζωή μας άνθρωποι απ’ το πουθενά, άνθρωποι απ’ το μακριά. Κάτι θέλουν να μας πουν, ίσως κάποιο μήνυμα να δώσουν, ίσως κάποιον πόνο να ενώσουν, μήπως και δαύτος, γιατρευτεί. Κάπως έτσι, πριν δυο σχεδόν χρόνια, «γνώρισα» την Ρένα. * Η οδύνη μου δεν έχει όρια, δεν περιγράφεται στις λέξεις, δεν κλείνεται σε εικόνες, έχει το άρωμα της θλίψης, το μέγεθος της σιωπής. Σαν άρκτος πολική αισθάνομαι. Ωρύομαι, και η φωνή μου είναι η έκτα…
ΠΡΙΝ Τριανταφυλλιές και μανόλιες λικνίζονταν χαρούμενες μέσα στον ευλογημένο παράδεισο του πρωϊνού ήλιου. Βγαίνοντας στο παράθυρο της ζωής, σαν άρμενο μπροστά στο υπερθέαμα που αντίκρυζαν ερχόταν κάθε μέρα μια αγαλματένια πειθώ ατάραχη, απευθυνόταν και τους έλεγε: -μέσα στους κήπους των ματιών σας γεννιέται το ξημέρωμα .. Ένα ξημέρωμα ευλογημένο - αφιερωμένο από τον Θεουργό στα μάτια σας. ΜΕΤΑ
Συγκλόνισες ακόμα και τον άψυχο καθρέπτη στου φεγγαριού τη λάμψη και το φως κι' η Γη άρχισε να ψελλίζει ένα τραγούδι μες τη βροχή, των Αγγέλων ο σκοπός ! Την Άνοιξη ανθίζεις και τους στίχους αυξάνοντας τους παλμούς της Καρδιάς γυμνή η Αγάπη μέσα στους ήχους γλώσσες φορώντας ερωτικής φωτιάς !
Η Huffington Post παραληρεί για την Πράγα ανακηρύσσοντάς την ως την ομορφότερη πόλη της Ευρώπης και προσθέτει: «Και φυσικά δεν αξίζει να την επισκεφθεί κανείς μόνο για την υπέροχη μπύρα που προσφέρουν και που είναι φθηνότερη ακόμη και από το νερό». Γιατί η Πράγα είναι η ομορφότερη πόλη της Ευρώπης και μοιάζει σαν να έχει βγει από παραμύθι... Αλλά ας αφήσουμε τις εικόνες να μιλήσουν από μόνες τους, γιατί όπως λένε οι ειδικοί μια εικόνα,είναι ισοδύναμη με χίλιες λέξεις: Οι κόκκινες στέγες συνθέτουν ένα μοναδικό θέαμα: …
"Π Α Ρ Ε Μ Π Ι Π Τ Ο Ν Τ Ω Σ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΟΦΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ" του ΒΑΙΟΥ ΦΑΣΟΥΛΑ «Οι Τ έ χ ν ε ς και ο Λ ό γ ο ς όπου και όπως εκφράζονται είναι εκείνες οι εγγυήσεις που κρατούν τη συνύπαρξη των λαών και της ειρήνης. Από τη μια οι καλλιτέχνες (ζωγράφοι, τραγουδιστές, θεατρολόγοι, κλπ) και από την άλλη οι ποιητές-λογοτέχνες με τους συμμάχους του (δημοσιογράφους, Πανεπιστημιακές και Ακαδημαϊκές κοινότητες, πολιτιστικοί φορείς, εκδότες κλπ) είναι οι δυνάμεις που μπορούν να αρθρώσουν Λόγο και Έργο και να εμπο…
Στη σαρακοφαγωμένη σκάφη της ζωής ζύμωσα την ψηλορείτικη αγάπη μου. Στην αρχέγονη θέρμη του ξυλόφουρνου την έψησα κι έγινε ο έρωτας το πιο γλυκό ψωμί. Ο ήλιος πυρώνει τα χείλια σου οι λέξεις καίγονται κι ο αγέρας στο θρόισμα των γιασεμιών πλαταίνει την μοσχοβολιά σου.
Μπροστά σε ένα απίστευτο θέαμα βρέθηκαν κτηνοτρόφοι των Ανωγείων όταν μπήκαν στο εκκλησάκι της Ανάληψης στην θέση «Χριστού» στην Νίδα λίγες δεκάδες μέτρα μακριά από το σπήλαιο του Ιδαίου Άντρου. Βέβηλοι είχαν αφοδεύσει και είχαν ουρήσει παντού μέσα στην εκκλησία και είχαν αλείψει όλες τις φωτογραφίες με κόπρανα. Μάλιστα σε μια έγραψαν «Φάτε σκ..α κερνάει ο Δίας». Ήθελαν μόνο να βεβηλώσουν το ναό καθώς ενώ υπήρχε και ένα μικρό παγκάρι που οι πιστοί βάζουν χρήματα οι βέβηλοι δεν το άνοιξαν ούτε έκλεψαν κάτι. Σύμφωνα με όσα είπε στ…
Η πιο πρόσφατη προσθήκη στο περιουσιολόγιο προς πώληση από το ΤΑΙΠΕΔ, είναι το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Ξένοι επενδυτές γνωστοποίησαν το ενδιαφέρον τους στον Γιάννη Στουρνάρα, όταν αυτός συναντήθηκε με την τρόικα στις Βρυξέλλες για να συζητήσουν τον αναμενόμενο ανασχηματισμό. Ο Γ. Στουρνάρας, που όπως φαίνεται είχε αναλάβει χρέη πρωθυπουργού, παρέλαβε τη λίστα της νέας κυβέρνησης την οποία και παρέδωσε στον Αντώνη Σαμαρά για να την γνωστοποίησει στα ΜΜΕ και να την μάθουν και ο ελληνικός λαός. Στο περιθώριο αυτών των συναντήσεων …
Το άρθρο είχε γραφτεί το 1996, στους New York Times από τον Anthony Ramirez. Η θεωρία ορισμένων ερευνητών αναφέρει πώς ο ιός Έμπολα υπάρχει περισσότερα χρόνια από όσα νομίζουμε, ενώ υπάρχει και η αντίθετη άποψη άλλων επιστημόνων. Συγχρόνως υπάρχει και η θεωρία ότι ο λοιμός που αποδεκάτισε την Αθηναϊκή κοινωνία της κλασικής εποχής του Περικλή, είναι ίδιος με τον σύγχρονο έμπολα. Ωστόσο, κανείς δεν έχει απαντήσει με πειστικά επιχειρήματα ούτε υπέρ, ούτε κατά αυτής τη θεωρίας. Πριν από περίπου 2.400 χρόνια ένας θανατηφόρος λοιμός είχε σα…
Σε μια από τις πιο εχθρικές ομιλίες απέναντι στη Δύση προχώρησε προχθές 25-10-2015 ο Ρώσος πρόεδρος Βλ. Πούτιν, κατά τη διάρκεια της συνόδου κορυφής του Valdai International Discussion Club που πραγματοποιήθηκε στο Σότσι. Σε μια ομιλία 40 λεπτών του, κατά τη διάρκεια της οποίας κυρίως καταφέρθηκε εναντίον της Δύσης, παραπέμποντας στην ψυχροπολεμική εποχή και δείχνοντας πόσο έχει βαθύνει το χάσμα ανάμεσα στη Μόσχα και τη Δύση, ο Πούτιν απέρριψε τις δυτικές θεωρήσεις με βάση τις οποίες η κυβέρνησή του προσπαθεί να ανασυστήσει τη Σοβιετική …
Το γένος βουλιαγμένο μες στον αιώνα να λυτρωθεί μονάχο του μπορεί μα να ξυπνήσει πρέπει η πλέρια Μνήμη βαθειά του, αδάμαστη και τρομερή. Κανείς δε θα ξεφύγει τη γενιά του! το βάρος της θα σπάσει ως τη στιγμή, που βγαίνοντας από τη λησμονιά του στο φως που πια δεν στέκουν δισταγμοί. Της ζωής θε να ντυθεί την πανοπλία, και μ’ ακέριο τον άγιο σκελετό των περασμένων, θα στηθεί στη γη του με το κεφάλι αλύγιστο κι ορτό!
Υψώστε στά μπαλκόνια την Γαλανόλευκη. Βγάλτε τη από τά σεντούκια κι ας έχουμε κατοχή. Σηκώστε τή ψηλά νά κυματίσει το γαλάζιο μες του ουρανού τη μουντάδα. Βοηθήστε τό φώς νά ξαναγγίξει αατή τή γή πού μάς γέννησε... Έτσι… Να βλέπουν οι οχτροί μάς τη Γη που είναι δική μας. Να βλέπουν οι προδότες το χρώμα που πουλήσαν. Νά βλέπουν οί πατριώτες πόσο ψηλά μπορεί ν’ανέβει ή ψυχή μας. Εδώ είναι το 21, εδώ καί το 40 κι όποιος σκιάζεται τι θα γίνει στον καναπέ του για πάντα ας μείνει. Αύτός ό τόπος χωράει μόνο λεβεντιά. Κάθε αναπνο…
"εύδαιμον το ελεύθερον, το δε ελεύθερον έμψυχον" Θουκυδίδης, 460-394 π.Χ., Αθηναίος ιστορικός ευτυχισμένοι είναι οι ελεύθεροι και ελεύθεροι είναι οι γενναίοι Το αρχαίο γνωμικό "ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ", δηλαδή "Η ελευθερία στηρίζεται στη γενναιότητα". Η φράση αυτή αποδίδεται στο μεγάλο αρχαίο Έλληνα ιστορικό Θουκυδίδη και βρίσκεται στον επιτάφιο λόγο τον οποίο εκφώνησε ο Περικλής το χειμώνα του 431 π.Χ., κατά την ταφή των πεσόντων στον Πελοποννησιακό πόλεμο. "Ους νυν υμείς ζηλώσαντες καί τό εύδαιμον…
Social Plugin